Smart egenkontroll - Opprette sjekklister for dine gjøremål

Smart egenkontroll

Ønsker du å bli påminnet når det er på tide å utføre sjekker? Få hjelp til å følge opp? Og i tillegg gjøre det via telefon, nettbrett eller datamaskin?
Med Smart egenkontroll kan du utføre alle forretningskontroller, uavhengig av område, på ett sted. Regelmessige kontroller, oppfølging og forbedringer bidrar til å gjøre bedriften mer lønnsom.

Forenkler hverdagen til butikksjef og de ansatte

Opprette egne sjekklister/ kontrollpunkter for ulike gjøremål innen brann, hygiene og skadedyr

  • Temperaturer
  • Renhold og orden
  • Brannvern
  • Vedlikehold av for eksempel bygningsmasse
  • Andre gjøremål/kontroller som er viktige å dokumentere

Fordeler med Smart egenkontroll

  • Systemet gjør arbeidet ditt mer effektivt og lettere
  • Smart egenkontroll er tilgjengelig som app!
  • Du velger hva du vil kontrollere
  • Systemet varsler hvis du glemmer noe
  • Det er et fleksibelt system for ansatte
  • Det er enkelt å se resultater og gjøre oppfølging

Få uforpliktende tilbud i dag...

Velg land