Ris

Snakk først med personen som håndterte saken din

Først og fremst, som kunde, bør du kontakte personen som håndterte saken din for å løse eventuelle misforståelser. Det kan være på ditt lokale kontor eller i vår sentrale skadeavdeling.

Få en ny vurdering

Hvis du vil ha en ny vurdering, kan en annen leder eller ansvarlig person på lokalkontoret eller skadeavdelingen vurdere saken din. Du som kunde har rett til å motta et skriftlig svar.

Du har også mulighet til å sende ris direkte til oss

Fyll ut skjemaet nedenfor eller sende e-post til klage@anticimex.no (merk: Klage med oppfølging)

Du kan også sende brev til Anticimex Forsikring, PB 6118 Etterstad, 0268 Oslo (merk konvolutt: Klage med oppfølging).

Du er når som helst velkommen til å sende e-post til kundeklageansvarlig@anticimex.no

Hvis du fortsatt ikke er fornøyd

Hvis vi har forsøkt å løse problemene sammen, og du ikke er fornøyd med resultatet, er det andre muligheter for å gå videre med saken din. Du kan når som helst henvende deg til hvilket som helst ombud utenfor Anticimex for å få sjekke saken din, Forbrukerrådet har laget en "Klage guid" som du enkelt kan bruke, Klikk her...

Velg land

    ring oss 41 41 41 28