Vi søker kundeservicemedarbeidere på Lørenskog

Dette får du hos oss:

  • En stilling hos en stødig og fremtidsrettet arbeidsgiver med lang fartstid og solid økonomi.
  • En arbeidsgiver som setter fokus på bærekraft, HMS, kompetanse, og teknologisk utvikling.
  • En arbeidsplass i et uformelt miljø med stor takhøyde, høy trivselsfaktor og en inkluderende atmosfære. Vi er Great Place to Work sertifisert, noe som betyr at vi jobber aktivt med å utvikle oss som en god arbeidsplass og sertifiseringen viser oss at vi gjør mye riktig.
  • Du vil inngå i et lokalt team av flere faglig dyktige kolleger, men også få kolleger på tvers av landet.
  • Grundig opplæring, og interessante og varierte arbeidsoppgaver.
  • Hos oss får alle som vil, uansett stilling og tittel, være med på å bidra til utvikling av selskapet.
  • Ordnede lønns- og arbeidsbetingelser, god pensjonsordning og treningstilskudd.

Dette vil du jobbe med hos oss:

  • Skape fremragende kundeopplevelser for de som kontakter oss.
  • Besvare og håndtere innkomne henvendelser fra kunder, samarbeidspartnere og kolleger per telefon og e-post.
  • Du vil også utføre andre oppgaver tilknyttet kundeservice og administrasjon etter behov.
  • Arbeidstiden vil være i tidsrommet mandag til fredag kl. 8-16.

Hva vi ser etter hos deg:

  • Du har relevant erfaring innen kundeservice.
  • Du har grunnleggende datakunnskaper og systemforståelse.
  • Du har svært gode kommunikasjonsferdigheter i nordisk språk, skriftlig og muntlig.
  • Du har forståelse for betydningen av kvalitet innen kundeservice, spiller på lag, og strekker deg gjerne litt ekstra for å gi gode kundeopplevelser.
  • Du trives i et til tider høyt arbeidstempo, og er svært god på multitasking.
  • Du er løsningsorientert, jobber strukturert, og prioriterer effektivt.

Choose country

    ring oss 41 41 41 28